úterý 8. února 2011

a může za to Agáta

Miluju detektivní seriály, ale nikdy by mě nenapadlo, že detektivní knihu vydržím číst déle než pár stránek. Alespoň jsem to zkusila. Ale kde začít? No přeci u královny detektivek Agathy Christie. Na ní záleželo, jestli mě od četby detektivek odradí nebo naopak k nim připoutá. Nemilý úkol připadl na knihu povídek Poirotova pátrání. Dobrý nápad - začít povídkami - jsou krátké a tudíž nestihnou přestat bavit. Nemám logické nadání a proto i nejjednoduší případ je pro mne neproniknutelnou zápletkou. A tak bylo pro mě překvapením, že jsem knihu neodložila, ale dočetla. Ano, říkám ano - detektivky Agathy Christie se mi zalíbily ne jen jako filmové adaptace, ale i jako knihy. Sice se musím smířit s tím, že vraha neodhalím dříve než na konci knihy a to v momenťe, kdy mi vše objasní Poirot, Marplová, Holmes nebo kdokoliv jiný, ale s tím jsem tak nějak počítala.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...