neděle 12. února 2012

Změna názvu

Nevím, jestli si někdo všiml (kdo je zde poprvé, tak chápu, mohl těžko), že jsem přejmenovala blog - www adresa zůstává stejná, ale název se změnil.


Název blogu totiž vůbec nebyl můj nápad. Inspiroval mě blog uživatelky Allie A Literary Odyssey (mimochodem - je skvělý, velice ráda a často ho navštěvuji). Dlouho jsem nebyla schopná přijít na nějaký svůj vlastní název. Celou dobu mě to štvalo. Konečně se mi ale po takové době podařilo najít nové slovo. Jméno Knihovela trochu zavádí k výrazu telenovela - nejdřív se mi to nelíbilo. Telenovely já opravdu nerada a navíc je dnes takovým trochu hanlivým, směšným slovem. Pod telenovelou si už snad nikdo nepředstaví nic hezkého. Naopak. Ale pak, když se mi vše rozleželo v hlavě, proč si z toho nevzít pozitivní a ostatní neodsunout do pozadí. Koncovka - ovela mi evokuje něco dlouhodobého, nekonečného, což jsem vyjádřila i podtitulem "my personal neverending story of reading" (prosím, jestli je to anglicky špatně, napište mi to; angličtinou jsem téměř nedotčená, mea culpa). Chtěla jsem zvolit český podtitul, ale všechno mi znělo tak divně - můj čtecí nekonečný příběh? Všechno znělo přihlouple. Takže, vítejte v mé staronové Knihovele.

1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...