sobota 11. února 2012

Krize

Snažím se číst Učitel Viktor Pelc od Bohumila Říhy. Jsem sice téměř na začátku, ale mám obavy, jestli zrovna tento román nezapadne mezi knihy s tagem nedočtené. Rozhodně by nebyl první - ani poslední. Ještě pořádně neznám zápletku, ale už teď beru knihu těžko do ruky. Důvody jsou pravděpodobně 2:
  • je pro mě poměrně nezajímavá - žádný extra děj, intriky .... prostě to, co mají romány mít
  • samý národní výbor ... kniha byla psaná v určité době o nějaké době a to se do ní samozřejmě promítlo; mě to ale prostě hrozně vadí, nevysvětlím vám proč, ale je to prostě tak.
Tak si říkám: " Do kolikáté strany mám dát knize ještě šanci?" Těžký výběr - nepřetáhnout, abych se zbytečně nezabývala něčím z čeho stejně nic nebude, ale zároveň dát knize šanci, aby se mohla "rozvinout". Asi nejzlomovější část je do poloviny knihy - co mě nezaujme před koncem první poloviny, pravděpodobně ani v druhé.

A co vy? Jak obvykle řešíte podobné dilema? Dočíst? Nedočíst? A kdy přichází ten moment, kdy si řeknete: "Tak dost."



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...